مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-12اقتصادي

فارس من|مردم خوزستان از مسوولان گِله دارند/ سدسازی های بی رویه بر روی رودخانه کرخه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد مردم خوزستان از مسوولان گله مند هستند یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

عمده نارضایتی های مردم خوزستان طی سال های اخیر به مسائلی چون بی آبی، خشکسالی، بیکاری، مطالبات کارگری، عدم جذب نیروی بومی در پالایشگاه ها و شرکت نفت، سیل و بازگشت فاضلاب به آب شرب شهری و.

بر می گردد.

  اما مهمترین مطالبه مردم در این کمپین مربوط به خشکی رودخانه ها و تالاب ها به ویژه تالاب هورالعظیم همچنین اعتراض به آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی با تانکر به جای ایجاد شبکه پایدار آبرسانی  در این مناطق است.

اگر چه بحران آب شرایط حوضه های آبریز کشور را نیز نامساعد و نگران کرده است اما گستره این بحران در استان خوزستان که دمای بالای 50 درجه دارد بسیار بیشتر و تبعات زیادتری دارد.

نبود آب شرب سالم و بهداشتی در بسیاری از مناطق به ویژه مناطق روستایی، نوبت بندی آب در روستاها، آبرسانی با تانکر، نبود شبکه آبرسانی و یا فرسودگی شبکه در برخی روستاها و حتی مناطق شهری، سرگردانی گاومیش های تشنه در بستر خشکیده هورالعظیم، تلف شدن اراضی کشاورزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|مردم خوزستان از مسوولان گِله دارند/ سدسازی های بی رویه بر روی رودخانه کرخه

فارس من|مردم خوزستان از مسوولان گِله دارند/ سدسازی های بی رویه بر روی رودخانه کرخه